Vragen?

Frequently Asked Questions - All FAQs

Please select your question category

Over de methode en het boek
Vragen over het tijdschrift Digiweten Magazine
FAQs - All FAQs

Ja. iedereen kan dit leren. Het is een andere manier van kijken naar computers en er anders mee om gaan. Er zijn professoren die hun computer niet aan kunnen krijgen. Dat bewijst dat het niet aan intelligentie ligt. Waar het wel aan ligt en hoe je je hierin kan verbeteren wordt in het boek duidelijk gemaakt. 

In principe alleen de kosten voor het boek.

Voor bedrijven zijn er meer mogelijkheden.
Het in bulk aanschaffen van het boek, een leuke presentatie om de methode te introduceren.
Ook een training, eventueel op maat behoort tot de mogelijkheden.
Voor de details bekijk deze pagina.

Aldo de Beunje low res for weblinkedin icon







Aldo de Beunje. (1971) woont in Tilburg. 
Programeur (PHP, Mysql, CSS, JavaScript, jQuery), 
Projectmanager, SharePoint / Office 365 Functioneel Beheerder. 20 jaar ervaring als professioneel IT'er.

SharePoint/Office 365 enthousiasteling
www.schoolvooroffice365.nl

Distributeur van een Amerikaans speelgoedmerk: www.HandTruxtoys.eu

Waarom zo veel?
Het leven is te kort en er zijn veel te veel leuke dingen om te doen. 

Ja. Tot 2 weken na aankoop kan je altijd het boek zonder gebruikerssporen terugsturen .
Je ontvangt dan de kosten van het boek exclusief verzendkosten retour.
Vergeet niet je gegevens bij te voegen!

Neem voor je iets stuurt contact met ons op via info@digiweten.nl

Dat staat gepland op 15 januari 2017. 

Ja dat kan. We zoeken altijd naar mensen die leuke artikelen willen schrijven voor het tijdschrift. Sponsoring kan ook en we plaatsen ook een paar advertenties per nummer. Neem voor al die vragen contact op met redactie@digiweten.nl

Digiweten magazine zal in het begin 1 keer per kwartaal digitaal gratis(!) uitkomen. Bij genoeg interesse zullen het eventueel frequenter gaan verschijnen en misschien ook in gedrukte vorm. (Al is er niks tegen om het zelf af te drukken en in onder het personeel te verspreiden.)
Ja dit klopt. Digiweten Magazine wordt mogelijk gemaakt door zijn sponsors en schrijvers die het leuk vinden om aan kennisdeling te doen. Het verspreiden van kennis op het snijvlak van IT en Business is het hoofddoel. Sponsoring is om de kosten op te vangen van het blad en om het gratis te kunnen verspreiden. 

Ja die is er. We willen kritisch kunnen zijn als dat nodig is. We willen geen reclameblad maken. We gaan wel uit van de mogelijkheden van ICT oplossingen. De sponsors hebben geen invloed op de redactie. Iedereen die meewerkt aan DigiWeten Magazine heeft als gemeenschappelijk doel om de professionele kantoorwerker aan meer ICT kennis en oplossingen te helpen.